Loveli day

Halloj, halloj! Ursäktar för dålig uppdatering
-men har ju befunnit mig på Ölands djur och nöjespark hela dagen tillsammans med familjen!..
Jättemysigt och roligt, verkligen.

Besöket innehöll allt som ett besök på en djurpark och ett tivoli ska innehålla.
Det vill säga:
Massa söta och mindre söta djur,  karuseller, kittel i magen, illamående,leenden, sockervadd och bus.
Allt blev extra skoj med en liten 1-åring som fick uppleva allt  detta för första gången.
Snacka om att hans huvud rörde sig åt alla håll och pekfringret for upp titt som tätt: Dä!
Han åkte en massa karuseller och verkade ha det hur skoj som helst!

Ikväll låg han och pratade med nallen i minst 20 minuter innan han kunde somna.
Vi slår vad om att han berättade om sin händelserika dag för sin enda vän som förstår hans språk...
Haha,Älsklingen!....



            "Haha- På djurparken väcks barnet i mig till liv igen!.."

(Här kommer fler bilder från dagen! =)

         
               
"Jag har alltid gillat flamingos... Dom är coola!"

           
                 "Krokodiler, mindre coola djur- Blää!..."
           
           
                      "Theo klappar en get o är världens lyckligaste!.."

            
"Hahaha- Pappa det puckot köpte getmat och blev sedan brutalt jagad
-vi garvade så vi höll på o dö!..;D"

          
        "Getterna gillade Theopheoplutten! (men inte lika mycket som pappa!..^^)"
                          
       
                  
                    "Haha- sötis i sin Barbapappahatt! ^.^"

                
                     "Björnen sover, björnen sover...."
            
               
                         "Tjena Kängurun!  Long way from home?! (Australien)"

               
                          "Lemurer är söta! =)"
           
                         
                                  "Lejonungar- aaaaw! ^-^"
         
                          
                               "Tiger- dadada"
    
               
Efter en massa roliga timmar så for vi över bron och käkade middag på
"Burger King" innan vi drog hem. Smaskens!..
Vid klockan nio så kollade vi på sändingarna från Victoriadagen.
Yä- Grattis kronprinsessan!..

Vi brukar ju allt som oftast dra till Borgholm o se på firandet live.
Men nja, kanske ingen höjdare med småbarn- åh ja, Ölands djurpark är roligare!...;)

Innan så ringde Hilda- som jag inte snackat irl (telefon) med på en månad + 1 dag!..(hemskt!)
Hon frågade om jag ville hänga med till Västkusten på Söndag!..
Men självklart!  Blev så jäkla glad!!
(Gjorde små glädjeskutt o log i typ en sissodär 20 minuter efter vi lagt på!...;D)
Bara västkusten i sig som är så jäkla fin sen
Liseberg o shopping i Götet o hela baletten!
Vara borta tills fredag.
Ska bli jättekul!!..=)) Har velat åka dit aslänge!

Tack för att du frågade hunbun!♥

Uj, nu är jag trött!...

Imon blir det förhoppningsvis stranden.
Men vi hörs såklart! Ska lägga upp en massa roliga bilder från idag också!
(Okej innan jag stänger ner datorn så bjuder jag på Ett smakprov!..)
(P.s- Enda bilden som togs på mig faktiskt- nästan!.... ;P)

           Puss&Godnatt sötnosar!!

Kommentarer
Postat av: hilda

satan vad kul vi ska ha!!!!!:D

2008-07-15 @ 00:01:38
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Josiee

oj så söt bild:D

2008-07-15 @ 02:38:46
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: m

Jo jätteroligt och trevligt hade jag;D Dudå?

Jamen visst, kanske gjorde vi det:Phah

2008-07-15 @ 10:04:25
URL: http://mothermercury.blogg.se/
Postat av: Fatma

nä gud så söt 1åring ^^

2008-07-15 @ 18:11:21
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: J M

sv; ska jag vara ärlig har jag ingen aning om vcars i grekland hon var, hahah ;)

2008-07-15 @ 19:56:21
URL: http://handsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se