Öland in my heart

Halloj!

Haft det bra?! Hope so.
Jag har haft det super på vårt kära Ö-land.

Kändes otroligt bra att träffa en saknad Sara igen.
Kyrketorps camping.
Efter Mycket om och men fick vi upp vårt (Hildas) tält i ösregnet...
Det kunde börjat bättre men som jag sa " Om livet vorre perfekt hela tiden skulle det bli tråkigt!..."
Sant?!

Regnet försvann och vi delade på en Black and white pizza + massa pommes och bearnaisesås i tältet.
Mucho,mucho mysigt!

Badade, pratade och mös runt mest hela dagen/kvällen.
Käkade en hel del godis också såklart.
Wonderful att skratta med bruttsen igen!..=)

Idag så vaknade jag innan Hilda och Sara.
Höll mig i en halvtimme innan jag var tvungen att väcka dom med
 - Rihannas "Take a bow" som jag har som alarmsignal.

Jag och Sara gick och stressduschade (campingduschar ni vet!..)
Köpte frulle och packade ihop tältet.
Vid halv 12 tog Hilda bussen hem.

Jag och Sara checkade ut sedan så började hon jobba och jag ringde mina älskade tvillingar
som befann sig på den närliggande campingen i  Böda.

Så spenderade eftermiddagen där tillsammans med dom.
6000 pers på den campingen just nu, galet!

Sjukt underbart att träffa dom igen också!
Tog bussen hem klockan halv 5- Sara klev på i Kyrketorp.
Så 2 h o 15 min senare var man på Kalmar central igen.

Ikväll- snarare om en halvtimme blir det bio med S och H- Mys!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se