Ölands djurpark!

Godmorgon!! Hoppas att ni har nanat gott?!

Det har jag!..
Kollade på skräckisen  "The exorcism of Emily Rose" eller "Besatt" som den heter på Svenska igårkväll tillsammans med sis´.

               

Låg i min säng och käkade popcorn o drack cola
- hade vår egna lilla biotime!...;P
Nä, men den var bra och lite småpsyko med tanke på att den är baserad på en verklig händelse!...
Madde försökte skrämma upp mig som fan.
Åh jag hotade med att jag skulle klämma in mig i deras lilla rum och sova där om hon skrämde mig mer!...

Jäjä. Vet ni vad vi ska hitta på idag då?! Vi ska till Ölands djurpark!
Haha, det ska bli skitmysigt! Har inte varit där på säkert 5 år, förrut åkte man ju dit minst en gång varje sommar!...


                                    


Tar självklart med min kära proffskamera
(folk tror ju typ att man är fotograf när man går runt med den!..)
Så jag bjuder självklart på lite härliga djur/karusell-pics senare!..^.

Ha en dunderfin dag!

          Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Fatma

ha de bra ^^

2008-07-14 @ 15:30:07
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: ♥ S A N D O R A K

Sv: Ja, det gjorde det :) Jag åker också utomlands snart. Om en månad. Ska bli så skönt & mysigt!



Jaha, du med? :) Det är också som Zoo!

2008-07-15 @ 11:26:18
URL: http://sandorak.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: ja det var skitmysigt!=)



åh vad mysigt med stranden!

2008-07-15 @ 21:47:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se