Once upon a time....

                  
From the beginning....

Dag 1- framme i stugan (efter 5 h i bil) i Sjöbacka där vi bodde de första fyra nätterna.
                            

                
                               "I "mitt & Hildas" rum fanns det många roliga hattar.."
                 
 
                                   
                "Ett Alfapetspel hittade vi också- länge sen..."

               
                  "Sen gav vi oss ut på upptäcktsfärd i området- pretty nice-huh?! ^^,"

                  

Detta var bara ett litet smakprov på vad som komma skall...
Dag 1- resedagen. Avslutades med film 
(Gissa vilken...Jag och Hilda är sådana suckers x)

Imorgon så ska jag fortsätta att visa våran resa
- besök på olika fina platser och öar på kära västkusten.
Fina,fina västkusten.
Jag vill förlova mig med västkusten, kanske gifta mig med den till och med.
Igår drog vi vidare till Götet. Götalaborg- vilken underbar stad!
Efter 10 otroligt roliga och Varma (årets varmaste dag!?) timmar på Liseberg med osköna skor var man slut i ben och skalle,med all rätt- men det är så värt det.
På tivoli leker liver som aldrig förr!..

Bodde på Vanilj Hotell mitt inne i Göteborg. 
Natten till idag var varm och trång, men hotellet var mysigt.
Sov mellan Hilda och Hello Kitty. (H:s systers heliumballong..)

            
                      "Vaknade till inatt och trodde att Kitty var ett spöke....^^."

Med en supergod och nyttig hotellfrukost i magen entrade vi stadens gator vid 10-tiden i morse.
Shopping med brudarna (Hilda+ Hildas mor och väninna) för hela slanten.
Gjorde av med en hel del pengar, ångesten varierar men överväger på Okejsidan.
Varför känna ångest?!
Hur ofta är man i Götet och hur ofta är det REA på Monki- t.ex?!
Bort med dig Dumma ångest- försvinn- illa kvickt!

Drog oss hemmåt vid tretiden
-en lång men rolig resa med Hilda och hennes 7-åriga lillasyrra i baksätet.
Åh nu så sitter jag här- i mitt rum, vid min dator iklädd en ny tröja inköpt på Monki för 100 riksdaler.
Hade tänkt att ni skulle få se alla köpen också.

Men inte nu- för nu är jag trött så trött....
Kika in i morgon, kommer att uppdatera under dagen, innan och efter beachen som jag förmodligen kommer att befinna mig på största delen av dagen! (Heja värmen!!)

Sammanfattningsvis-
tillsist: Är mycket,mycket nöjd med resan!..
Som sagt var, det känns som att vi har varit borta i minst två veckor- crazy!...

Hoppas att ni har haft det fint de här fem dagarna jag har varit borta
- vart än i världen ni än har befunnit er!?

Nu så säger jag Godnatt, Godnatt- Sov sötare än sötast finisar!♥
             


Kommentarer
Postat av: elin

ja, vi har hyrt ett rum i någon by ganska nära byxelkrok :) jahaokej, vad kul! :)

2008-07-26 @ 01:30:17
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ha en bra lördag :)

2008-07-26 @ 10:28:12
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Melina

fina bildrr :)

2008-07-26 @ 15:21:04
URL: http://mmelina.se
Postat av: Ida Björck

svar: tacktack :) jo min dag var riktigt bra, din med? :)

2008-07-26 @ 16:30:34
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se