Travelfever?

Haha.  Vet att det inte finns något ord på engelska som heter så, but you get the picture?!..;)

Ärligt talat så ljuger rubriken, dubbelt upp. Jag har Inte resfeber! Jag tar som vanligt allt med ro..
Tar en dag i taget...

Men håll i hatten jag har packat- klart, nästan! Skönt att ha det gjort!..

 
"Packat och klart- almost. Tog dessa bilder med vår digitalkamera eftersom min systemkamera är nerpackad, fick nästan en chock- så lätt och fjantig den kändes, man vänjer sig fort!..=P"

Stack inte in till stan.
Men mamma kom hem med en lila, fin resväska som jag får ha- Nästan lika bra som rosa!..;P
En fin,vippig kjol fick jag också av mammsi, tackar, den kommer att sitta fint på Kretas heta stränder!...
Har hört att det är närmare 40 grader där nu..
Idag var det ca.30 grader här hemma och jag höll vid vissa tillfällen på att smälla av ute i trädgården och då
blåste det ändå lite....
Haha, pommes, vad har vi gett oss in på?!..xD

Närå, det ska bli så gutt så! Jag älskar värme och allt som har med strand/semesterliv att göra!
Ser till och med fram emot flygresan, iallafall lite!...

Kommer förmodligen att uppdatera, en, två gånger imon,så vi hörs innan ja åker!

Ska slökika lite på Girlicious el. O.C nu...

Ha en fortsatt finfin kväll!♥


        

Kommentarer
Postat av: Matilda

ha det så kul på kreta :D

2008-07-02 @ 22:06:24
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Melina

godmorgon!

2008-07-03 @ 09:31:58
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se