En kortistisdag.

Halloj! Då har man loggat in på nya bloggplattformen för första gången då.
Känns lite ovant men ändå trevligt!... Kunde ju då inte blogga igår tack vare detta...=)

Gårdagen var fin och varm.
Lånade Albins fina,röda,herrcykel och cyklade in till stan på lunchen/håltimmen tillsammans med Maja och Hilda.
Käkade på Donken, mc fishmeny och bilglass. Mm,satt fint!...
Hann köpa mig ett par svarta wayfaresbrillor på Gina också minsann.
Så nu är min samling utökad något. Röda och svarta. Helst vill jag ha i alla färger som finns!..


           

Sovmorgon idag, började vid halv 10, hade NP i franska som gick... Sjukt dåligt... För i stort sätt hela gruppen.
Usch, jag vill Inte fortsätta med franska alltså, hatar det.
Vår lärare som vi har haft nu i 9:an har inte lärt oss något känns det som...

Sedan hade vi Engelska. Fick veta att jag hade VG+ både på läs,hör och uppsatsen i Eng.
Mååh!...Så nära.

Sedan hade vi bara mat och ca 10 minuters fysik. Slutt!
Grymt skönt att få sluta så tidigt för en gångs skull!... =)

Nu så är jag på mammskis och pappskis jobb, sitter vid "min" dator.
Ska kanske ta mig ut i solen snart, sätta mig på en bänk med Nelson Mandela och jordgubbar som sällis.
Kan nog bli trevligt!?....Lite kyligare vindar idag, men vad gör det?...

         Ha en fortsatt finfin dag! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Yeah!

2008-06-03 @ 13:58:17
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se