Förändring förnöjer

Godkväll!..Sitter här och är gryymt trött i ögonen..
Ska snart krypa ner i min goa säng...

Som ni kanske kan se så har jag gjort några små ändringar i bloggen vad det gäller bakgrundsfärg osv...
Säg gärna till om ni tyckte att den andra bakgrundsfärgen var finare!...
Men jag kände helt enkelt för att vara lite rosa och gullig ett tag..

När jag kommer hem från Kreta så ska jag knåpa ihop en ny header, gärna med någon fin naturbild där ifrån...
Jag tänker solnedgång på en fin sandstrand och gärna lite palmer..
Mm, det blir fint!...

Längtar! Nu är det btw bara 2 dagar tills planet går (klockan har passerat 12....)

Näe, God- nu är jag så trött så jag knappt kan tänka...

Godnatt söta ni!!♥

                   
                  
                  

Sweet dreams.....

                  


Kommentarer
Postat av: milk

åh fin bild!

2008-07-01 @ 16:43:57
URL: http://imilk.blogg.se/
Postat av: elin

hej:)

hur gör man om sin design på bloggen? jag har bara dem vanliga:/

2008-07-02 @ 22:02:41
Postat av: J o s s e

Elin- du får gärna säga vem du är?!..=)

Men gå in på designadinblogg.se

så klaffar du allt ska du se!..

2008-07-02 @ 23:04:13
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se