Lyxtorsdag- dammsugekamp.

Heej! Sitter här vid köksbordet med Mix Megapol på i bakgrunden
-konstigt nog spelar dom en Massa bra låtar, precis i min smak.

Började dagen med att åka till tandläkaren,kom 7 min. försent och skyllde på att bommarna gått ner (tågbommarna)
En mörkhyad manlig tandläkare som jag aldrig sett förrut plastade in två tolvårständer
-
som Äntligen växt ut riktigt- sega jäklar som tagit flera år på sig att växa ut riktigt...

Haha. Det där lät märkligt...Men men, skönt att ha det gjort..
Åkte hem och kollade lite på tv och käkade frulle.
Sedan gick jag i duschen, duschade läänge.
Gjorde inpackning,peelade kroppen,rakade mig len som en baby ( men fy,det där lät också märkligt!..)
Sedan så fortsatte jag min lilla "mini-spa,skäm-bort-dig-själv-för-fan-dag" med att sitta i uterummet och smörja in mig med bodybutter passionsfrukt och ha manikyr och pedikyr m.m.
Det enda som fattades var ett glas bubbel,lite massage och en person som fixade hår och make på mig...
Haha...Lyxdrömmar...;)



Känner mig som ny nu, almost.
Känner mig iallafall tillräckligt utvilad och allert för att inta en liten kamp med dammsugaren.
Åh där spricker lyxdrömmarna...=P
Men japp,det måste bli nästa projekt. Har lovat mammsen så...
Kan ju tillägga att jag är själv hemma idag, ganska så skönt måste jag medge..

Så ye, Radion på högsta volym och dammsugaren nästa!

Ciao babes! ♥

Kommentarer
Postat av: Amandasundgren

Bra blogg. ha det bäst, kraam

2008-06-19 @ 18:33:06
URL: http://amandasundgren.devote.se
Postat av: cat

ha en fin midsommarafton imorgon:)

2008-06-19 @ 20:58:11
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: amelie

Glad midsommar! :)

2008-06-20 @ 10:25:45
URL: http://lekfullt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se