MIDSOMMARAFTON

Heej & Glad Midsommar- måste man väl säga?!

Midsommarlunch, besök på ett midsommarfirande Skälby
-jordgubbsfrossa, blomplockning med mera väntar tillsammans med familjen.

Jag ser fram emot dagen. Ska försöka fira dagen så tradtionellt som möjligt, ska kanske ge mig ut på en äng och plocka sju sorters blommor till och med, bara för sakens skull? Det var ju några år sedan sist...

Vädret kunde vara bättre, men midsommar är ändå midsommar.
En midsommar med småbarn i huset, måste ju bli en äkta midsommar!..

Vaknade som vanligt i morse av att en sötnos fullkomligt attackerade mig med sina blöta pussar, Theodor-pälskling, nu står han här bredvid och ser ut som en liten ängel som Försöker att låta bli tangenterna,det är svårt..y¨'Men han lýc2as
NÄSTAN!

;P 

        

Ska nog stänga ihop laptopen nu...

Ha en superfin midsommar, vare sig det regnar på dig eller ej!!
Det är ju dock Svensk midsommar,så då Ska man inte räkna med strålande sol...

Åh sist med Inte minst så måste jag ju passa på att säga ett
- STORT GRATTIS till min fina midsommarflicka Sara som fyller hela 16 år idag.
GRAAAAATTIIIIISSS baby!!! ♥

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: hilda

svar: tack hun!(L)

2008-06-20 @ 20:29:11
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se