Midsommarnattsdröm.

Heej!! Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton igår?

Det hade jag, tevligaste midsommaren på myycket länge!

Käkade midsommarbuffé,var på Skälby och dansade runt midsommarstången, både jag och T garvade så vi höll på att kikna, käkade jordgubbstårta, trädgårdstävlingar, grillade och åt jordgubbar med glass...
Jag försökte starta ett litet disco i uterummet också....
- rockade loss en aning by myself i uterummet till radiohitsen i sissodär en kvart tills ja tröttnade när inga hänkade...
Jag och sis´ avskutade kvällen med att sjunga oss hesa till Singstar, hade tänkt gå ut och plocka blommor..
Men när klockan passerat tolv och temperaturen sjönk för varje minut som gick så ångrade vi oss..




   "så här kul tyckte lille T att det var att dansa runt stången...=)"

  "tatata- snart går du själv älsklis!..."

     "familjelycka!"
 
"Titta på små bä"

     "leka sandlådan"

    "åka ruschekanan"

    "söta familjen tittar på mu"

 "Sen åkte vi hem igen, bubben var trött efter alla upplevelser, med all rätt..."

  "Hemma väntade nybakad jordgubbstårta!"

Mm, sammanfattningsvis- en Mycket härlig dag!..
Mixat med regn och sol om vartannat, precis som det ska vara på en svensk midsommar!...

Skillnad var det för två år sedan när jag och mamma befann oss i Turkiet vid den här tiden..
Firade midsommar med Magnus Carlsson och en hope bögar, det var tider det...
Blond var man på den tiden också, fy sjutton..

Men,mm, det var minnesvärt!..
Vill åka utomlands snart igen...
Blir nog en sista-minuten till Kreta, precis som förra året.
Mm, hoppas verkligen att det blir av!...

Idag blir det utflykt till något fint ställe..

Men Vi hörs, senare!! 

     xo♥

Kommentarer
Postat av: herena

vad mysigt!



Kram

2008-06-21 @ 13:41:30
URL: http://herena.devote.se
Postat av: cat

härliga bilder!

2008-06-21 @ 15:43:37
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: hilda

svar : så bra att du blir glad hun ;) Jag kände mig väldigt sarkastiskt och ironisk när jag skrev det, kanske därför ;) miss u!<3

2008-06-21 @ 19:02:43
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: karoline

utrolig søte bilder , ! : ) fin blogg !

2008-06-21 @ 19:12:37
URL: http://shithappens.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se