I´m in love...

Har varit på Öland och fotat idag med min nya Älskling- Mhm, people
- I´m in love with my camera!
Jag har nog gått runt och klickat med min fina kamera, halva dagen, minst...

Bjuder er här på lite bilder från dagen
=)

From the beginning....

                                   
        "Dagen började med samma frukost som alltid numera-Mums!"

              

               
                          "Rensade jordgubbar som har växt på Vår trädgård"
               
                                  "Den osminkade sanningen. 100 % naturell"
               
                                "En liten mig"
                
                  
               
                


Fler bilder kommer!..

Nu så ska jag titta på filmen "Fyra bröllop och en begravning" som går på 3:an.



Hej igen! Innan idag så drog jag och mamma över bron till Öland. Kära Öland.

           
                 
          
          
          

Kvällens middag:

   
        "Jag har blivit salladstokig!"
  


Åh med denna smarriga maträtt så säger jag byebye and sweet dreams.

Vänta er Myyyycket pics framöver, jag älskar att fota och jag Älskar min nya kamera
-Nikon D60 in my heart! ;)

5 dagar kvar till Kreta... ( Eller aa, snart 4..) =)

 Ska strax nana, är djävulskt trött och lite lack...

           Tjohej & Godnatt! ♥
                 

Kommentarer
Postat av: sandra

jo samma här :D men tänkte att idag ska jag vara duktig =)



ha de bra :D

2008-06-29 @ 16:16:10
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se