Onsdag

Dagens första glada nyhet:
Din tandläkare har gått och blivit sjuk så din tandläkartid idag är inställd.
Oh, tack för informationen- Skönt.
Inte för att jag har tandläkarskräck eller något, nono.
Men ändå, skönt att slippa att sticka till Lindsdal o tillbaka,ska ju vara med Emma idag också.

Japp, om sissodär 2 h kommer hon hit. Trevligt!
Det kommer bli ganska så trångt dock.
Vårt hur är lite överbefolkat already åh mitt rum är "uthyrt" men vad gör det?

♥Finns det hjärterum så finns det sjärterum♥
- lamt men ack så sött  och sant uttryckt!..;)

Haha- jag är störd. Har precis laddat hem en massa låtar som heter Josephine (eng.stavningen.)
Mest för att ja ville se om det fanns..
En liten "självförtroendeboost", hah. det finns massor av fina kärlekslåtar som handlar om Josephine.
Bra pigga upp-tips för alla er som känner er lite nere
-sök på ditt namn,ladda ner, blunda och tänk att låten handlar om just Dig!...
;D...

Du är unik, never forget! Glöm inte bort att Vara unik heller för den delen!..
Det finns redan så gott om kopior i den här världen åh det är ju så himla tråkigt egentligen!
Våga stå emot!..Våga vara unik- så lever vi snart i en bättre värld...


"bild: lundlund.com"

Ska käka frulle nu...
Ha en underbar dag
, Puss!

Kommentarer
Postat av: A

As fin bild.

kram kram

2008-06-18 @ 12:02:13
URL: http://justsweet.blogg.se/
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

You have the most beautiful eyes. Bara så du vet!

2008-06-18 @ 19:41:04
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du?:)

2008-06-18 @ 20:19:52
Postat av: Ida

Svar: Hejsan! Jo jag blir nog också mest inspirerad av att läsa på sommaren. Jag vet inte vad du gillar att läsa, men jag själv tycker om deckare/spök-böcker & de två bästa böcker jag har läst heter nog Som min egen skugga & Skuggor över Coldie Court tror jag att de hette. Mycket med skugoor! ;) hehe. Hoppas att du läser de böckerna!

Kram, Ida.

2008-06-18 @ 20:38:30
URL: http://strawbabies.blogg.se/
Postat av: J o s s e

anonym: Nej, det är inte jag,tyvärr!..;)

Vem är du!?

2008-06-18 @ 21:08:59
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se