Take me to the town

Godkväll,godkväll! =)

Hoppas att dagen har flutit på bra!?
Min har varit fin som gredelin, men den blev inte riktigt som jag tänkt
- vilket ofta bara är positivt!
Livet ska vara spontant, enligt min mening!...

Hela min familj är spontan av sig.
Som när vi ska utomland, aldrig att vi bokar ett halvår i förväg som vissa, nejnej, helst bara en vecka i förväg. 
Sånt är härligt tycker jag.
Även fast det kan vara kul att ha något att längta till också- såklart!..

Fin dag. Blev inte mycket till städning och inte heller någon träning.
Istället blev det massa spring i affärer och lite shopping.
Saker inför resan- semestershopping- underbar sådan.

Köpte en solhatt från H&M ( som jag provat innan ) ashet!..=P
Två strand/sommarklänningar- H&M
- hade bara tänkt köpa den ena men kunde inte bestämma mig för vilken så då fick det bli båda helt enkelt!..=P
Köpte även ett jättefint halsband för 19 kr. (REA) H&M

En sololja (SPF 15) HAWAIIAN TROPIC - som luktar helt Wonderful fick jag med mig hem från MAXI också.


              
"Checka in min nya solhatt- kommer att sitta finfint på Kretas stränder" ;P


(Lägger in bilder imon! =)

Nu är det i stort sett bara en fin gärna Rosa resväska som fattas.
Kanske ett par flip-flops och så ett shampoo med UV-skydd...

Ååååh, jag längtar så Sjukt mycket tills vi åker!! En fjantig vecka kvar
- Må den gå fort!... =P

När stan hade stängt vid sju så stack vi till larmtorget där b.la. Tommy Nilsson uppträdde.
Riktigt mysigt var det faktiskt. Hans röst är ju helt otrolig och ja, all musik är ju bäst live!

Hans konsert slutade vid nio och vi åkte då, hungriga som djur till Donken o
satt på en parkering i
solnedgången och gamade i oss innan vi drog hem.

Nu så ska ja kolla på dubbelavsnitten av SATC som går på 3:an.

Hörs imon! Puss&Godnatt!♥



Hade bloggen lösenordsskyddat ett tag idag, av vissa anledningar..
Ska inte säga så mycket mer om det än att Min blogg är Min blogg
-
 det enda stället i världen som verkligen bara är mitt där jag får skriva precis vad jag vill (så länge det inte sårar någon)
 Åh jag Älskar att dela med mig av mina dagar, så mycket som möjligt.
Samtidigt som jag Älskar att få en bild av andra människors liv.

Jag tycker att bloggatmosfären är både utséendefixerad och i många fall falsk och fjantig.
Men samtidigt så Älskar jag allt som har med bloggvärlden att göra.
Det är snart ett år sedan jag började blogga och jag har lärt mig och insett Så mycket sedan dess.
Jag har t.ex. lärt mig hur andra människor tänker och det har gjort mig tryggare här i livet.
Jag har insett att vi människor inte är olika egentligen...

Jag är glad att jag lever i en bloggeneration!
Synd att vissa inte kan acceptera eller förstå detta!...

(Syftar på familjemedlemmar) Om ni ska klaga eller komma med åsikter om Min blogg eller det Jag skriver om.
Sluta läs! Jag sa ju att jag inte ville berätta min bloggadress för familjen från första början..
Börjar Nästan ångra mig att jag gav med mig...

Shit the same, mkt snack!
I don´t care- För detta är som sagt Min blogg och ingen annans!..
Ville bara "skrämma" er lite!..;-) FAMILJEN som sagt!..=P

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härlig lista

2008-06-27 @ 15:26:19
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se