The first monday as free.

Hay! =)

Hoppas att läget är fint? Med mig är det bara bra.
Känner mig inte lika trött som jag gjorde igår då jag egentligen inte gjorde ett vettigt skit på hela dagen...

Madde,Theo och jag är själva hemma idag- eller just nu är jag själv, sitter i uterummet med radion på...
De är hos mormor.. Men frågan är vad vi ska göra sedan när de kommer hem?!

Jag ska strax gå i duschen.. Sedan får vi se om vi tar bussen in till stan eller något?.

Vädret var fint, men du blev de visst mulet, hör att de börjar droppa på uterumstaket också- bläää...
Jag vill ha en fiiin sommar, annars åker jag utomlands- för gott!! Eller iaf i 2 veckor,minst!!...;(

Takida på radio n,Curly Zoe"You-so-fine...", eller som ja tänker mig att dom sjunger Yosefajn (Josefine- funkar va!?..;)

Näe, nu börjar de tamig tusan regna, då är det Inge kul att sitta här under plasttak- TINNITUSVARNING!!...
Åh nu kom sis o theo hem precis!..=)

Hörs senare sötis- Fet puss til dej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se