Tisdag

Men tjena! Ursäktar för dålig uppdatering...

Dagen har tillbringats på stan.
Glass med syster,bror och systerson på "Glasskulan" 
Chokladboll vid hamnen.
En strand/hemma big size tröja från Gina-havsblå.
Träning med mamma. "Body Balance" Riktigt,riktigt skönt,ovanligt skönt pass.

Middagsbuffé på exklusiva Byttan tillsammans med familjen inklusive Theos farfar som är på en kort Kalmarvisit.
Satt ute och det var såå mysigt och gott!..

Missade halva Gossip Girl-sista avsnittet,men whatever-repris på söndag.
Imorgon ska jag träffa Emma och vid halv fyra så ska jag till tandläkaren.

Någon minut kvar av Moulin Rouge som går på 3:an, har inte riktigt orkat titta på hela filmen-småseg.
Men syster här bredvid mig har tittat på hela.
Vacker musik!... Blir ännu mer sugen på att åka till Paris...
Åh,vill verkligen åka dit,inom en snaar framtid!...

                                

På tal om film, bion igår ja- "What happens in Vegas"- den var riktigt bra- annorlunda romantisk komedi.
Som ett mysigt lyckopiller. Kan jag mycket väl rekomendera! =)

Näe,nu så ska ja snart nana...

        Puss & Godnatt darlings! ♥


Kommentarer
Postat av: Royal

En ANNORLUNDA romantisk komedi? Hehe det måste man ju kolla in, det brukar ju vara typ samma upplägg på alla de där.. :)

2008-06-18 @ 10:30:38
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se