Torsdag- Free like a bird.

Heej!
Jag är fri. Allt jobbigt som har med skolan att göra är ÖVER.Känns som att 2 kg stenar har lämnat min lilla mage.
Så SKÖNT!

Denna dagen har i stort sätt bara tillbringats utomhus.
Först Triangelturnering mot alla 9:or. Vår klass (9D) kom tvåa, pretty good!...(y)
Sedan vid 2-tiden drog jag och Sarisenparisenhjärtat till skolan med moppisen för att jag skulle redovisa om Nelson Mandela och Sara skulle skriva prov..
Fick MVG på min redovisning,lalalaaa! Kändes bra!...=)

Drog hem vid 4. Käkade tre godisbitar på "Läckeby tha livs-trappan" och sedan blev jag avsläppt utanför mitt hus.
Japp. Klippte av ett par jeans, käkade lite mellis och "fräschade upp mig" xP innan jag tog bussen in till stan igen vid halv sju. Hildur och Lisa var med på bussen också så de var trevligt.

Träffade upp Sosso och Tres och gick till Bergavik där klassen skulle träffas....
Vilken jävla tråk/svikarklass man går i då. 8 pers, men tjena.
Aja, vi hade det trevligt iallafall, en komisk blandning människor.
Grillade korv och marsmallows. Åh så tog jag ÅRETS FÖRSTA DOPP. Det är tamigfan stort!.
Det coolaste var att det är Varmt i vattnet. Riktigt,riktigt behagligt! =P
 
"Kolla vilket litet gäng! Haha =D"


  "Mm, sexy. Höhö- ser småläskiga ut!...;P"


   "Myys!..."

Är alldels het i fejjan nu... Konstigt...Efter denna sooliga dag utomhus!..Nojnoj. Not at all.

Är grymt trött också... Ska nog nana snart..
Imon drar jag förmodligen till Emmas altan och solar!..........=)

Vi hörs, ha det så bra! PUSS&GODNATT

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så härligt att allt är över i skolan! Det är en sådan lättnad :)



Ha en bra dag :)

2008-06-06 @ 19:10:19
URL: http://millisson.blogg.se/
Postat av: sara

skitfin bikini, är den ny? :D<3

2008-06-06 @ 22:51:45
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sara: Hah, Tack! Köpte den när och jag Hilda var i Sthlm,så idag så har jag haft den i min ägo i 2 veckor/14 dagar!...=)

2008-06-07 @ 11:14:21
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se