Bye bloggen!..

Juste,juste! Höll på att glömma!...
Måste ju berätta att jag nu inte kommer att ha någon dator här hemma de följande två dagarna
- Hur ska jag stå ut!?..
Äsch, antar att det bara är bra för min del, tiden jag lägger på datorn kommer jag nu att lägga på plugg- Right?!.. ;P
                          image345
                                  "Längtar så tills man kan ligga såhär på trädgården igen..."

Okej,anledningen till det hela är att en snäll och duktig datortekniker som brukar fixa datorerna på pappsens firma har erbjudit sig att fixa vårt trådlösa bredband till "min" nya dator
- slutade ju plötsligt att funka för några veckor sedan- eller vårt o vårt.. grannarnas var det då!..;)

inget bloggande imon men på tisdag, förhoppningsvis
- liggandes i min säng med min nya, fräscha bra mycket bättre laptop i famnen! Härligt!..
Har saknat min vän..

Men är ändå tacksam över att vår gamla skrutt till dator har skött sig så bra de här dagarna som den har fått vara min närmsta vän..
- men matbordet känns inte som det mest inspirerande bloggskrivarstället!..

Så yes,detta är läget, vi hörs på tisdag!..

Btw- 100 höjdare börjar imon klockan 22:00- Missa inte det, dom är ju i USA nu för fasen
- kan bli hur galet som helst!...;-)
Btw 2- Saknar mina flickor som är i fjällen...=(

Ha en bra måndag!..

Puss&Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu åker vi snart till fjälls vi med :-).Snygga brillor du skaffat. Kramar

2008-03-17 @ 21:25:09
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: Sandie

Hoppas vi att det är fixat nu så det inte stött på komplikationer på vägen =)

2008-03-18 @ 06:57:41
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: emilie

Puss och kram, ha en jättebra påsk! Ska du göra något kul?

2008-03-20 @ 17:18:45
URL: http://eemilies.blogg.se
Postat av: Rebecka

Snygga brillor! Från H&M eller? :D

2008-03-21 @ 10:04:28
URL: http://Beckaw.webblogg.se
Postat av: Liza

härlig bild! Glad påsk :) Kram kram Liza

2008-03-21 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se