Född till att vara en snigel?!..

Halloj,Halloj!.

Har alltid lite dåligt samvete när jag inte har hunnit blogga, det är lite svårare att somna på kvällen liksom..
Men här är jag igen, det värsta i skolan för den här veckan är över!...
Solen skiner, har den gjort hela dan, ja den skiner typ varje dag nu för tiden men lika lättad och glad blir man varje dag såklart!..
Solen makes you happy- det finns ingen tvekan om saken!
Såå, vad kan ha hänt i Josses liv dom senaste två dagarna då!?..
Om jag ska vara ärlig- Ingenting!..
Ingenting värt att näma egentligen, inget att stoltsera över..
Har mest kännt stress,press och ångest.
Jag är så lat och önskar att jag hade mer energi, jag önskar att jag orkade ge allt i skolan
-
men jag orkar bara köra på halvspurt...
Jag är väl bara född sådan, född till att vara en snigel`?!
En halvbra,lat, söt snigel liksom!?..
Med en massa skinn på näsan i stället för skal...

               image322


Äsch vet inte vad jag yrar om riktigt!?..

"Body Balance" efter skolan blev det igår- alltid lika skönt!..
Efteråt stack vi till Maxi- alltid lika trevligt och alltid blir det några hundringar dyrare för mammsi...

"Gossip Girl" och sista "I Huvudet på Gynning" undehöll mig mellan mattepluggandet resterande del av kvällen.
Hade prov idag, som inte gick så värst bra.
Hoppas jag får godkänt iallafall, Hatar ju matte men G måste jag få!...

Vid halv fem så ska jag och mamma på Utvecklingssamtal, det sista gemensamma utvecklingssamtalet, det sista utvecklingssamtalet i Grundskolan!.. Sorligt- haha, inte såå...;)

Efteråt kanske vi drar o trängs på "City Gross" som faktiskt öppnar här i Kalmar idag.
- trevligt tycker jag som älskar mataffärer o dylikt...;D
 Åh så jobbar o sliter mina bästa vänner där idag tillsammans med sitt fotbollslag, packar matkassar, kanske ska pusha dom lite,eller reta dom!? Får se vad jag känner för, haha...

Näe nu så ska jag dra o käka lite, sedan fixa med pappret inför utvecklingssamtalet...

Vi hörs kanske senare?!...
Datorn hemma krånglar, eller det trådlösa internetet rättare sagt!...

Ha en fortsatt fin dag!!
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha Ja du är iallafall en söt snigel. Hoppas du har fått till det med bilder nu. Får inte dra ut på tiden med det så du missar chansen. Jättekram från en hängig syster

2008-03-05 @ 16:28:11
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

detsamma =)

2008-03-05 @ 17:01:49
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se