Måndag 10/3- hos HildaPilda.

Halluuuu! 
Sitter häri HildaPildas finfina rum framför Hildas stooora,fina dator.
Har precis checkat massa you-yube klipp, Björn Gustafsson osv- trevligt värre!..;)

Skoldan gick ganska fort fast än vi slutade vid halv 4..
Käkade på Funkabogrillen på lunchen med några brutts.
Hambörjetallrik- bra mycket goare än raggmunkar!! =P

Prämäir körde min älskade moppsi idag också- för i år alltså.
Insåg igår att jag inte kört den på nästan ett halvår- sorgligt, har saknat att brumma fram på min brumbrum..
Så häärligt att känna känslan igen, åh Hilda fick uppleva den tillsammans med mig!..;)

Snart så ska jag brumma mig hemmåt igen efter ett antal timmar här hos min sockertopp!..

Well, hoppas att ni också har överlevt denna måndag!?

Om ifall att, ha en fortsatt trevlig kväll!..;)

             Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se