Onsdag 12:e mars- En vecka innan påsklooveeet!...

Hallohallo!..
Hoppas att dagen har varit fin som gredelin?
Min har varit över förväntan!
Riktigt bra faktiskt- tack vare världens bästa Hilda måste jag tillägga! (;

Slutade innan klockan 2 idag, skönt!..
En klasskompis pappa som jobbar som bilskollärare var o snackade om bilkörning tillsammans med alkohol/droger på sista timmen idag "Don´t drink and drive" Intressant!..
Bra att dom snackar om sånt där i skolorna tycker jag faktiskt!..
Vissa inser nog inte själva hur idiotiskt och sjukt farligt det är att köra fordon med alkohol i blodet!..
Själv tycker jag verkligen att man borde satsa på Alkolås i ALLA nya bilar
- tänk vad många liv det skulle rädda liksom!?!!..

Welll, åkte in till stan med Hildis efter skolan.
Hämtade ut  biljetterna till Björn-Gustafsson (& hans komikergäng..)
Hah- lite knäppt att man måste hämta ut dom 7 hela månader innan föreställningen
- men men, känns bra att ha dom hemma i tryggt förvar också!..;)

Hilda köpte på sig grejor till fjällen
( hon åker upp på fredag, sara  o massa andra klassisar med  fritidsgården imon- jag blir lämnad här nere i södra Sverige by myself- själv åker jag inte till fjälls förrän nästa onsdag, huur ska jag stå ut?!.. =P )

Själv köpte jag en svart fodralklänning på Gina- riktigt fin faktiskt!..
Hilda köpte en kornblå- Hildas färg.

Fettade i oss hamburgare o pommes på Donken- hungriga som as.
Pommes vilka fettobarn vi har varit på senaste tiden (!)
-kör på hambööörjare o pommes var o varrannan dag nu för tiden.
Men som jag sa vid godisdisken på "City Gross"  idag:
"Jag dör hellre fet och lycklig än smal och olycklig"
Sant som bara den- Eller hur Hilda!?...;D

Åkte hem med mammsi, skrämde henne ännu en gång uppe på gymmet
- den här gången låg hon i massagesängen..
 "YVONNE BERGLUND!?!!!" halvskrek jag med mörk,tillgjord röst.
Hon fattade nog inte att det var jag förrens Hilda började garva sitt igenkännande skratt!..

Stannade till på City Gross, Hildas första besök där ( WOHOO !! ) ;)
- jag och Hilda fastnade läänge vid shampoo/balsam och godisavdelningarna- wonder why!?..  =P

Om tjugo minuter ska jag glutta på "Top model" o kaanske fetta i mig lite candy
-håna de äckligt smala modellerna?! haha.

Först så ska jag göra lite instuderings-uppgifter från andra världskriget- låter skoj va!?..

            Ha en fortsatt treeevlig kväll sötisar! 

                       Hugs!♥

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

Haha, borde jag med göra. Sitta och äta feta saker och håna top modellerna.

2008-03-12 @ 21:03:58
URL: http://sabrina.se.nu
Postat av: Sofia

Ha en bra kväll :)

2008-03-13 @ 18:38:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se