Påskafton 2008 i Sälen- GLAD PÅSK!..

Heeeeej bloggen!! Det var länge sedan!.. Hoppas att allt är bra!?!  Jag har saknat dig!...
Åh ja innan jag säger något mer- Jag har haft mina skäl
- Jag har faktiskt varit helt datalös sedan förra måndagen
- inte en endaste gång har jag suttit framför en dator- minus i skolan...

Så vad har hänt sedan sist!? Ganska så mycket!..
Befinner mig inte nere i snåla Småland länge..
Nej nej. Jag sitter här i en trång liten mysig fjällstuga, i fjällen, i Sälen i Stöten.
Åkte i onsdags efter skolan.
Sov på ett litet hotellrum i Borlänge till torsdag då vi fortsatte vår resa upp till Sälen.
Var här uppe runt 12.
Fixade liftkort, hyrde skidor osv sedan så gick vi till Brasseriet o käkade lunchbuffé- mums!..

Vid klockan 3 fick vi tillgång till vår stuga- nummer 42 som ligger näära transportliftarna.
Vid fyratiden kom kära syster, systerson o svåger hit.

"Finns det hjärterum finns det skärterum", det smålama uttrycket passar in ypperligt i våran situtation just nu- men vi har det så mysigt så!!.

Igår åkte vi skidor hela dan ( Surprise,surprise! ) åh på kvällen käkade vi pizza på Lyan tillsammans med brossan som jobbar här uppe o hans tjej som också är i Sälen för tillfället.

Nu så ska jag käka frukost- pappa är redan ute i backarna o sis o C är på väg snart..
Jag blev lite fördröjd tack vare glädjen över att få låna C:s jobbardator med mobilt bredband.

Men vet ni vad jag ska göra idag!?!..

Idag så ska jag åka snowboard för första gången i mitt liv- Scaaaryy!! =SS
Men jag ska ha brossan som privatlärare så det ska nog gå bra får vi hoppas...
Kommer nog ha värk i röven o lite överallt- men sånt får man ta, ska bli kul att testa på iaf!...=P

Näe nu måste jag dra, internet har krånglat så jag har fått skriva om inlägget några gånger..

Hoppas ni får en toppendag o tillsist- såklart- GLAD PÅSK!!  =D

På påskafton förra året kom en liten filur som kryper runt här nedanför mina fötter till världen..
7:e april.. Påsken är ju tidig i år!..

Bubben är förkyld som vi andra men vääärldens goaste o sötaste!..

          Snöiga och Kalla kramar- från mej till dej!..; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se