Sunday sunny Sunday-

Heeej!

Vet ni vad?!.. Solen skiner idag!
And it makes me happy, so why the hell are you soo saaad?!... ;- )

Sov läänge idag- till halv 12 rättare sagt då pappa stod utanför o bonkade på fönstret o gorma
- blev så rädd så jag hoppa ur sängen på en sekund eller två!..

Känner mig lite småkrasslig idag, inte kul- men börjar känna mig bättre!...
Började dagen med en riktigt hälsosam frukost:
c-vitaminrik juice,grönt té, fullkornsmacka med gurka,fullkornsflingor o massa vatten.
Jag får inte bli sjuk till onsdag!..
Isåfall är det någon förbannelse över det hela,
-att jag ska bli förkyld/sjuk varje gång vi ska åka på semester någonstans....

                         image344    image344  image344

Gick ut och satte mig i solen där mamma och mormor redan satt.
Solen värmde verkligen och jag är till och med lite varm på kinderna nu- underbart!
Fikade även ute i solen- några småpojkar stojade runt på sina cyklar ute på gatan- plötsligt ställer sig 2 stycken inne på vår trädgård (skogen/gränsen till vår trädgård) och kissar
- säkert helt ovetande över att 3 damer sitter o spanar in dom.

Den ena killen fick upp en sådan stråle så vi kunde inte hålla oss för skratt
- haha, stackar´n han blev nog lite generad för han vände bort huvudet o drog snabbt som attan upp gylfen!..
;D

Welliwell, vet ni en annan sak?!..
Jag har fortfarande pyjamas på mig!..
Skönt att inte bry sig tycker jag, men mormor håller inte med-
 " Du klär dig roligt du"...."Pyjamas vid den här tiden..ojojoj"
"Men hörrudu- mjukisbyxor eller pyjamasbyxor
- spela boll, samma sak ju- det står ju inte direkt pyjamas på byxorna eller hur?!.."

Eftersom jag känner mig lite småkrasslig så blir det nog ingen runda in till gymmet idag, men hade faktiskt tänkt att ta på mig lite andra kläder o ge mig ut på en cykelrunda i solnedgången, nåväl himmel är fortfarande blå på sina ställen..

Men ändå- S P R I N G F E E L I N G S så det slår gnistor om det denna dag!..

                     image344         image344       image344


Kan också tillägga att jag är lite nervös inför mailet från Stockholmsgruppen som ska komma vilken dag som helst nu- hjärnspökerna stör dock min ro hela tiden
- tänk om jag skrev in fel adress, klart att jag inte kommer med osv.
Tror att jag har drömt minst 2 olika versioner av hur mailet har sett ut- båda gångerna har jag blivit avvisad.
Men kan då tillägga att om jag nu blir det i verkliga livet så blir jag inte ledsen ändå!..
Då har jag ändå tagit min chans- åh jag kan få fler om jag bara vill!..

Åh sen så längtar jag till onsdag
- supermycket, ska bli såå kul att åka upp till fjälls, tränga ihop sig i en liiten ministuga tillsammans med syster,svåger,systerson,mor & far.
Träffa bror, glida fram på skidor o förmodligen även snowboard (!!?) vilket jag också är lite nervös över...

Oj blev påmind av mammsi om mitt té som jag hällde upp för sissodär en halvtimme sedan
( påsen ligger fortfarande i..) Smakar nog inte så gott nu!?..=S
Ska fixa en ny kopp kanske?..Eller späda ut med vatten!?..

Haha, well!

Hoppas att ni också har haft en skön dag i solskenet?!..
  
            See ya later!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se