Friday, all day long.

Tjenare! Skönt med fredag, oh yes!
Skönt att ha fått egna idrottslektionen avklarad med högsta betyg,
-oh yes, Oh yes! =)

Var på en drop-in läkarmottagning inne i stan tidigare. Åkte på sista timmen.
Visade sig att jag har öroninflammation, en Rejäl sådan sa läkaren.
Jag har haft öroninflammation hur många gånger som helst!...
Sjukt störigt, hör ju typ ingenting med vänster öra, känns bara helt bedövat...
Tur att det inte gör ont längre iallafall!...

Så går på antibiotika nu, 2x2 tabletter i 7 dagar...

Alla energi i helgen ska jag lägga på att försöka bli frisk
=Vila, försöka äta sunt och dricka mycket vatten...
Åh så liite godis på det också såklart!...;p

image471 image472

Helt okej väder, inte varmt, inte kallt och sol då och då.
Men när jag kom hem och snart skulle ge mig ut på cykeln för att cykla till pianot så kom Regnet med stort R.
Fy bubblan vad regnet Öste ner, snart kom en stackars dyngblöt bror hem
-
som varit ute på långpromenad.
Såg verkligen ut som att han duschat med kläderna på!...Stackarn!...
Själv ville jag undivka att bli blöt (tack vare förkylningen o hela baletten)
- så jag drog fram regnkläder och regnstövlar ur garderoberna och bylsa på mig rejält.

"Men vad det luktar gott ute när det har regnat på alla blommor " sa pianofröken.
"Mm, det gör det säkert, fast jag är så täppt i näsan så jag känner det inte..."
sa jag med ett stygn av ledsamhet..
För det finns ju inget som luktar godare än vårregn!.....

             image470

Längtar tills mamma kommer hem med nässprayen...
Får lägga mig och kolla på ett DH-avsnitt nu
-så kanske jag glömmer den täppta näsan för ett tag!...^^.

Ha en superfin fredagskväll! Vi hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ser verkligen äldre ut än 16 år..iaf på de foton ja sett ;P
Ta det som en komplimang! :D

2008-05-16 @ 18:41:07
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: sara

har du redan tagit slut på ett nässpray`? ;D

2008-05-16 @ 21:44:13
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se