Onsdag- Dance,dance,dance.

Började dagen med ett omprov, i Kemi- gick riktigt bra!...
(Btw så var det 4 st av kanske 17(?) i min grupp som fick G på det där provet
-det kanske säger något om läraren?...)

Anyway. Dagen flöt på med bild, so och mat. Sedan var det dans som gällde för hela slanten.
Dansade konstant (minus 15 minuters paus) i 2 ½ h!...
Uuujujuj, har faktiskt lite ont i benen...

Men kul var det, på sina håll... Svettigare än jag hade förutspått...
Så fort jag kom hem tvättade jag händerna mycket noga och länge....;p
Vals,Foxtrott och Bugg... Heta danser!..;) Men det blir ju vad man gör det till!...
La la la, övade alltså inför den "riktiga" dansen tillsammans med två andra skolor nästa tisdag!...

Slutade vid klockan två. Har inte gjort ett skit sedan jag kom hem.
Är så grymt trött, borde packa för 4 dagar framåt, men jag orkar inte....Nu...
Ja, imon bitti drar jag, Sara och co. iväg på äventyr ut i vildmarken..
Sova i ett vindskydd, som vi själva ska bygga. Inget vatten, endast en liten mulltoa...
Vandra flera mil.... Oh Moses, vad har jag gett mig in på!?......xP
Sedan så drar jag iväg til stockholm på fredag
-direkt när vi kommer hem, eller aa någon timme senare ( halv fyra) men drar till päronens jobb innan.

Så jag måste packa den väskan nu också..
Ååh, jag suger på att planera saker flera dagar i förväg...
Men men, I got to.

Ska nog ta tag i packandet nu. Har inte tid att vara slapp och slöig något mer!....

Ha det lovely!  Vi hörs kanske senare ikväll, annars på fredag!!
(Om jag överlever vildmarksäventyret vill säga, eller  hittar hem kanske är mer troligt

Puss!♥

                     image487
Morgondagens sambo? Fyfaaan jag ska bo tillsammans med grävlingar och vildsvin- mina Värsta fiender..
Blä! Men Hilda om jag nu blir uppäten av ett vildsvin (som du ser ovan) så minns du vad jag sa!....
Åh förresten så bevisar det då också att du har ett sjätte sinne eller något, du kommer bli FAMOUS!
Jag vet det och jag finns där och hjälper dig på traven!....<3


Buuuuh- jag är nervös!...;S

Kommentarer
Postat av: elin

Haha, ganska kul var det i alla fall idag;P Ha det så bra i skogen imorron, det går säkert bra. Det funkade ju iallafall när vi orienterade! ha det så kul i sthlm också^^

2008-05-21 @ 20:48:35
Postat av: hilda

maha ;D men i detta fallet så hoppas vi att min dröm ljög ;)

2008-05-22 @ 15:21:07
URL: http://cangemark.blogg.se
Postat av: Gossip and fashion

kul att det gick bra på provet :)

2008-05-23 @ 21:02:26
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se