Onsdag- Mer död än levande?

Halloj! Har inte tid att skriva så mycket. Biologiprov imon...
Men en kort resurmé av dagen ska jag väl hinna med!...

Kemi-Suger...Usch!! Är så glad över att jag slipper det på gymnasiet sedan!...
Bild- Kul, men känner mig lite stressad över att hinna färdigt!!...
So- Klimat, Sydostasien osv.. Ganska så intressant faktiskt. Var en av de få som gjort läxan tills idag (a) ;)
Mat- Kycklinsallad- riktigt gott faktiskt, för att vara skolmat vill säga!...
Matte- Började känna mig riktigt snurrig (like feber...) men gjorde någon diagnos med procent ändå...
Tema- Kondom. Haha, ja vad mer behöver jag säga? Något lärde man sig kanske?!...

Sedan stannade jag och Sara kvar i skolan en extra timme.
Var nere i "pingisrummet" i idrottshallen och övade på dansen..
Kände mig mer död än levande men stod ut.

Är alltså supermegaförkyld idag, lite feber på det. Yeeezzz!!!. Jättepassande, verkligen!..Nooot...
Men men. Gjorde så gott jag kunde.
Ska stanna kvar imon också o dansa, det Ska sitta riktigt ordentligt!...

Ska därför ringa min pianolärare nu säg att vi inte kan spela imon.
Eller ringer Hilda först o frågar om det är okej för henne att spela på fredag!..
På tal om piano, ska sluta efter den här terminen. Då har jag ändå tagit pianolektioner i 8 år!!..
Inget jag ångrar om man säger så, känns jättekul att kunna spela ett intrument, på riktigt!

Well. Tillbaka till biologiboken. Längtar Så tills det provet är gjort.
Då har jag bara omprov i kemi, redovisning i sv/so, geografiprov,inlämning i bild och franska kvar- i stort sätt!...

Ha det toppen!

Puss&Heej!



Kommentarer
Postat av: Liza

jag pluggar bara upp några naturvetenskapliga ämnen :) Vad är det du pluggar? :)

2008-05-15 @ 08:46:39
URL: http://lizabes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se