Panic at the supermarket.

Heej...=)

Hoppas att dagen har varit fin!?
Här i Kalmar har det regnat non-stop i två dagar nu..
Börjar bli tröttsamt.. Man hade ju vant sig vid våren liksom....

Hoppas att det är finare väder nästa helg, på bröllopet och allt!...

Seg dag.. Har inte blivit mycket till pluggande heller..
Har läst några sidor av typ 1000...
Orkar bara inte. Men har iallafall skrivit klart Hälsoarbetet som kommer att påverka betyget i både Svenska och Idrott.. Hoppas såklart att jag får behålla mitt MVG i Svenska och VG i Idrott!..
Men jag vet inte, brukar alltid ha så lätt för att skriva men idag gick det segt.
4 dataskrivna sidor har jag iallfall fått ner och mer får det inte bli.
Mamma tycker att det är bra och jag hoppas att lärarna håller med..

Äsch shit it, visst är det sorgligt att man sitter och snackar skolarbete och betyg på en lördagkväll!!?..=/
Aja, drog med mammsen till stan en sväng, vi var så jäkla rastlösa och trötta på att vara hemma..
Giraffen blev placet vi stanna på. Wei, köpte lakritspuck på Jula och sprang runt på Coop.
Trodde att vi glömt kundvagnen med mammas handväska i, så sprang runt som en galning och letade i några minuter innan mamma står o viftar, den hade alltså Rullat ifrån oss fleeera meter medans vi stod och provade gummistövlar, Haha!...Det gäller att inte slita blicken från vagnen...
Sen så råkade vi göra en grej som vi kanske inte ska nämna...? ;D

image443

              

Aja, blev en sväng på Maxi också minsann, plockade ihop en egen sorts müsli bl.a=P
Ärendet med det hela var egentligen bara gödning till gräsmattan, enda fördelen med regnet tydligen...
xD

Aja, vet ni vad?!
Ibland önskar jag verkligen att jag vågade börja om.
Bryta alla kontakter, börja på ett gymnasie i en annan stad. Ta med mig mamma of course.
Fy fan vad skönt det vorre... Men jag är för feg, tyvärr. Men en dag så är jag Inte det längre.
Jag är bara för oerfaren och osäker än så länge...Men jag har förändrats Så mycket.
Ni har ingen aning.
Ni är falska. 

    Ska slötitta på "Sing A Long" nu, småtrevlig underhållning faktiskt...

Pussss!!♥


Kommentarer
Postat av: Karin

mm HELT underbart.. hoppas du också haft en fin dag?:)

2008-05-04 @ 19:15:49
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se