Torsdag.

Så har en väldigt intensiv torsdag
-som har innehållt alltifrån brännboll,surdegsbakning,so-prov och afrikansk dans
Äntligen passerat!.....

Skippade min sovmorgon, helt i onödan.
Trodde att jag skulle baka bröd men icke!...Fan.
Stannade dessutom kvar i skolan 3 timmar efter vi slutat tillsammans med Sara....
Tog ifatt lite prov och så som vi missat.
Skönt att få de gjort iallafall!....

image446
"En djuupt fokuserad Sara skriver so-prov. =) "

image447
"Jag var färdig med mitt och fick vänta läänge på Sara.
Blev så rastlös så det gick så långt att jag började fota Kajs (biologilärarens)
-mycket fina och välskötta *host* akvarie...;P"


image448
"Och mig själv, Haha, sorglig varelse alltså...
Omsminkad och najs dagen till ära också (mascara gills inte!..;) "


Superhungriga och trötta begav vi oss sedan in till stan för att dansa
"Afro Power Dance" på gymmet...
Vi ska nämligen lära ut de till klassen nästa vecka på idrotten!........;S
haha, det kommer att bli en upplevelse vill ja lova..

Med endast en liten baguette i magen  och efter en lååång, jobbig skoldag så orkade vi hänga med och köra fullt ut i ungefär en halvtimme, sedan sa det bara stopp.
Min kropp gick verkligen på sparenergi, likaså Saras.
Men vi höll ut, envisa som vi är!....

Gick till momman som var på VIP-kväll på Kappahl,där bjöds det nämligen på godis, cider och salta pinnar.
Haha, vi tryckte i  oss allt vi kom åt ungefär,hungriga små svin som vi var... ;P

Men nu så är jag mätt i magen iallafall
-massa nyttig broccoli, mos och lite korv satt fint.
Nu så ska jag avnjuta lite rabarberpaj som är kvar sedan pappas lilla kalas igår.
Mums!...Lite eng-glosplugg till det, näe, skolfixandet tar då aldrig slut....
Lyllos vuxna som slipper läxor/prov alltså!!!....

Gah, vad  jag är glad över att det är fredag imon!!...
Bröllop i Skåne på lördag
och allt. Ska bli trevligt att få gå på bröllis!...

  Hoppas att ni har haft en finfin dag i sooolen!?  =)

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 20:56:34
Postat av: Karin

tack:) ha en fin kväll!!

2008-05-08 @ 21:17:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: hanna

åh tack så jätte mkt :)

2008-05-08 @ 22:21:50
URL: http://johanochhanna.blogg.se
Postat av: Mini

Tack. :) God natt.

2008-05-09 @ 01:09:14
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se