Breath

Hej!

Haft en bra torsdag!?
Det har jag haft, absolut.
2 lektioner i skolan.
Historia och Svenska (Kollade på Troja och åt muffins)
Lunch med girlsen och så ringde de från Hairs frisörskola igen.
Idag var det dags att prova ut bröllopsklänning
-blev med ens nervös och Jennie fick följa med som mentalt stöd och personlig assistent
- tack babe! ^^,

Gick jättebra, men kändes såklart lite ovant att se sig själv i en vit,pampig bröllopsklänning med massa släp, underkjolar av tyll och hela baletten.
5 pers.stod utanför provrummet och var förväntansfulla på att få se resultatet, haha...

Fick skriva under ett "kontrakt" på att jag skulle vara rädd om klänningen
(Så jahaja, det är Mitt fel om jag snubblar på catwalken och det blir en riva på klänningen?!)
Klänningen har ändå ett värde runt 7000 spänn, *gulp*
Nejdå, det kommer inte hända! (Åh om i fall att betalr Hair!! ;p)

Fick också lite mer info om själva visningen.
Den kommer (som tur är) inte vara så stor som jag hade trott, den är inte på bröllopsmässan
utan det är en visning som är mer privat för frisörskolorna, på Kalmar slott
Tror dock att mina nära och kära är välkomna också.
Åh så fick jag reda på att jag ska avsluta visningen genom att komma in som en isbrud
-temat på visningen är nämligen vinter och is.
Ska få värsta bleka/dramatiska sminkningen och "istappskrona" i håret tydligen.
Känns lite som Häxan i Narnia!? Haha...



Wah,hur som så det ska bli väldans spännande och kul!!

På bussen hem så stiger min kära Sara på några stopp efter mig
-så fick trevligt sällis ut till bonnaland.
Nu sitter stackaren och fryser för att få rugbybiljetter
 (precis som jag gjorde för en vecka sedan)
Tänker på dig vännen- är inte avundsjuk Alls måste jag medge, hoho...

Vid femtiden så stack vi på kalas för morbrors fru i Lindsdal.
Där bjöds det på smörgåstårta,té och chokladbiskvier.
Bus med lilla kusinbarnet Alva som jag inte träffat på måånader också.
Hon är snart 2 år och så galet söt och duktig!

Kom hem vid tjugo i nio cirkus.
Nu så väntar goda téet och Älskade sängen!
Sovmorgon imon.
Sedan helg, 2½ dagar i skolan den här veckan,perfa perfecto!

Ha det finast.

XX & Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Carita

Fint med kort skoldag :) och sovmorgon dessutom! Lyckost. GOD NATT ;*

2008-11-20 @ 23:07:09
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack desamma :)

2008-11-20 @ 23:20:53
URL: http://sandlita.blogg.se/
Postat av: SARA

Svar: Nej, se filmen först så kommer du förmodligen tycka att den är skitbra! Och läs böckerna sedan, så kommer du tycka att dem är ännu bättre :) Eller så skippar du filmen och läser bara böckerna ;)

2008-11-20 @ 23:22:40
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ROXY

ooh tack så mycket :D

gillar din header ;)

2008-11-21 @ 00:40:45
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

godmorgon sötnos! :D

du har verkligen en sjukt snygg header! :D

puss!

2008-11-21 @ 09:48:15
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Mickii

fin blogg du har :D

2008-11-21 @ 10:59:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se