Live tomorrow

Tjollahopp!

Har nyss kollat på reprisen av Idol som jag missade i fredags.
Det var en riktigt,riktigt bra sådan (trots att inte Lars var med)
Duetterna var ju hur härliga och bra som helst!

..

Har städat mitt rum idag, dammsugit och gjort det fint som bara den.
Mitt hår höll dock på att brinna upp på kuppen då jag glömt att jag tänt ljus bredvid tv:n och böjde mig precis över ljusen när jag tänkte dammsuga där bakom- det var NÄRA ögat,minst sagt!
Blev lite kallsvettig när jag insåg att det handlade om ett
-hårsmån av sekund till att jag skulle blivit skallig!...
Men jag hade tur.. Som tur var..

Solen lyser,det är söndag, det är ganska kyligt ute.
Helgen har gått fortare än fort, men veckorna går så vansinnigt fort så det är Snart fredag igen.
Det säger bara *swich* så är det jul också!
Mysigt, December är way mycket mysigare än November med tanke på alla
-ljus, julmusiken,pepparkakorna,glöggen och julklappshoppingen.
En och annan snöflinga skulle definitivt lysa upp tillvaron också.
Men det kommer väl bara vara ett önsketänkande i år också?..



Ska nog ta av mig min fluffiga ack så underbara morgonrock och ta på mig något mer..
Hum, uppklätt? Vuxet?..klädsammare? Hittar inte ordet..
Min rosa morgonrock Är söndag för mig nämligen..

Ta tag i lite plugg, käka gröt,ge mig ut på promenix och kolla film står också på schemat
- I guess.

Ha en supermysig söndag, vi hörs senare sweeton!

Mormor-tänker på dig


Kommentarer
Postat av: bella

visst var Johan och Robin bra? :)



vem vill du ska åka nästa fredag? :p

2008-11-16 @ 17:00:05
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se