Brighter than the sun

Tjohej tjåhå!

Tisdagar är bra dagar.
Skoldagen går hyfsat fort o lätt.
Sovmorgon till 9:40.
Eng,Matte,idrott & Nk- slutt.

På idrotten så paddlade vi kanot.
Paddlade med Jennie.
Åh ja vad man kan man säga mer än att vi är jäkligt stolta över oss själva nu i efterhand att vi ens tog oss iväg och att vi lyckades komma tillbaka!
Första kvarten ägnade vi oss nämligen åt att paddla,runt,runt,runt i en jäkla cirkel.
Haha, vi kom ingen vart alls åh närmade oss bara hotfulla,läskiga svanar...



Men efter ett tag kom vi in i det o entrade tillslut det stora havet.
Dvs. kanalerna i Kalmar.
Åkte förbi skolan och Äntligen blev min dröm sedan jag var liten att åka under de där tunnlarna till verklighet.
Ååh, åh den drömmen besannades tillsammans med dig gulleJennie! Hihi..

Höll dessvärre på att dö när vi åkte igenom tunneln andra gången då vi kom vääldigt långt ut på kanten där taket var megalågt, så slängde mig ner i båten o  räddade skallen i sista sekund!..
;P

Det var ett litet vardagsäventyr minsann.
Men vädret var på topp, stekande sol och nada blåst.
Helt lovli.Det hade varit hemskt om det var samma ruskväder som på orienteringen för en vecka sedan.



Efter Nk:n så drog jag till gymmet.
Köpte mellis,satt i soffan o pluggade lite 
och vid halv fem så gick jag och mammski på Body Balance.
Mucho skönare än förra gången, Packat med folk men riktigt skönt.
Som ledaren sa "Vilken träningsmagi vi skapade här inne idag, känner ni av den!?" höhö.

Har sedan jag kom hem käkat havregrynsgröt o pluggat på om partierna en del.
Ska ta en dusch nu sedan så måste jag fortsätta med pluggandet!..

DESPERATE HOUSEWIVES får dock INTE missas kl 21 såklart!!!
Det går före skolan o plugg, joja!! ^^,

Ha en fortsatt treflig kväll!

Puss babes!♥

P.S- Grattispuss till min systerson som fyller 1 ½ år idag!!! =))

Kommentarer
Postat av: johanna

fin bild!

2008-10-07 @ 20:30:19
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: jennnie

åhå! tur att min käraste josse inte slog i huvudet i stenbron! :)

jag är glad att jag var med dig då din dröm uppfylldes! :D

hihhi -på torsdag går vi på gymmet tillsammans! woho!



puss&kram!!

2008-10-07 @ 21:31:05
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: emelie

skönt med sovmorgon iaf:)

2008-10-08 @ 07:27:53
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin header :D

Postat av: Anonym

sovit gott?

Postat av: Anonym

haha nej vad jobbigt, hatar att gå upp på nätterna. Jag sov helt underbart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se