Home sweet home, but not for long...

Tjola!

Då var man hemma
efter nästan 5 dagars vistelse i storstaden!..
Steg upp vid halv sju i morse, så är lite lagom trött..

Städade lite i lägenheten, packade ihop,gjorde oss i ordning och begav oss till tunnelbanan.
Blev förföljda av en läskig man (skojar inte) men annars gick det fint
(och lyckades skaka av oss snubben..)
Gick till Centralstationen o låste in väskorna och så blev det stan för hela slanten.
Började med second hand affären "Beyond Retro"
- åh där inne träffade vi på Idol-Lars och Idol-Johan ser ni! ^^,


"
Köpte Ben&Jerry´s glass i bägare!"


"Mucho fint med mobilbilder (min bebis låg i skåpet på centralstationen)"


"Satt i Sergelgången,käkade B&J och spanade på kändisar..^^,"


"Mina nya klackälsklingar från H&M!"


"Sista bilden från Sthlm- Hilda väntar på att "slussarna" in till busstationen ska öppna.."

Lagom mätta på shopping,flera timmar och affärer senare
-med en varsin kasse som innehöll snajsiga skor och tomma plånböcker gick vi glada och nöjda till Centralstationen och placerade oss på Donken.

Först in på bussen (som gick kl 16) var vi också.
Vart en jättetrevlig och mysig resa med litet minus för en riktig bitterfitta
 som tog ut sin ilskna över sitt eländiga liv på lilla mig.
Stackars människa...

Kom hem vid 10 till ett hus med släktingar.
Så var det bara att va trevlig och social.

Nu så är jag trött så trött så trött.
Ska faktiskt upp tidigt imon igen för vet ni vad- imonbitti så drar vi till Gotland!
Det är inte klokt vad jag flänger och far i vårt avlånga rike.
Borde kanske ta det lugnt och sova ut på lovet någongång?!

Men äsch,det hinner jag när jag är död, I guess. Åh i helgen! ^^,

Kommer alltså att befinna mig i Visby imorgon- till torsdagkväll.
Så vi hörs inte förrens på torsdag!!

Ha det überbra-för det ska jag ha!
(Tar sjääälvklart med min bebis (kameran)
Åh hoppas inte på regn o storm..

Puss&Kram- Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: bella

Nu när du kommer hem, åker jag till stockholm! :b



Åh träffade ni Johan, han som är så himla skön och riktigt bra! sa ni något till dom? :p

2008-10-29 @ 11:44:36
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Sabine

mmmh ben&jerrys :D

2008-10-29 @ 14:41:02
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Liisa

Vad roligt! :D

2008-10-29 @ 15:36:21
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej :) tufft där med lars och johan! , Köpte du ngt på beyond retro? visa upp! :) skulle tycka det var kul att se om du köpte ngt annat också!:)

2008-10-29 @ 21:45:16
Postat av: josephine

ben och jerry glass <3



johan är kung!:)

2008-11-02 @ 13:44:16
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se