In tha school.

 


Hej hej! =)

Självklart så tar jag chansen att kunna uppdatera en gång innan vi drar.
Haha, vad har jag gett mig in på?!
Jag- språkrör?!
Jaja, jag och Sofia får nog trevligt på det "okända" stället...
Har EA-tid nu, eget arbete.
Medans alla andra är nervös o övar inför samhällsredovisningen så sitter jag här o har det allmänt gött.

Försov mig dock i morse, rejält.
Åh typ inget gick som jag ville resten av morgonen..
Regn o stress-ingen bra kombo på morgonkvisten.

Men men. Allt löste sig tisllut.
Började skoldagen med att käka kexchoklad o dricka en bravojucie (?) på medielektionen, min frukost- bra jobbat!..



Aja.
Skämde ut oss nyss också då jag och Sofia gick och satte oss på ett vad vi trodde var språkrörsmöte i aulan.
Vi blev välkomna o lala. Men efter ett tag så började allt bara låta konstigt- vaddå två akter liksom!?
Så jag frågar
"Alltså vilka är ni egentligen?!"
Åh dom fattade ingenting o sa "Staggrevyn?!"

Så skrattandes och skamsna reste vi oss upp och gick vi där ifrån med folks skratt i ryggen..
Haha!



16:20
är det samling vid trädet på gården.
Sedan så vet vi ingenting, vart vi ska vad som ska hända, lite småspännande faktiskt...

Nä, nu så ska jag fortsätta med min photoshop-uppgift, så har jag gjort något nyttigt
(förrutom att blogga) på den här lektionen.

See ya hunbuns!

Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: Jennyy

HOPPAS DU FÅR 2 UNDERBARA DAGAR :D ! vi kommer sakna dig <33 :)!

2008-10-01 @ 14:09:50
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Eveline

Coola bilder. :)

sv; aa verkligen man blir glad när ens favoritprogram börjar:)

2008-10-01 @ 14:54:58
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/
Postat av: jennnie

ja du får ha det så kul!:) i'll miss yaaa tooo<3 =)



puss!!

2008-10-01 @ 17:43:20
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: angelica

Lite pinsamt där, haha!



Härlig bild =)

2008-10-01 @ 19:01:50
URL: http://angelicaothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se