Kissed by a rose



Tjuhu!

Sitter här på my parents jobb och käkar lite godis och havrefras med mjölk.
Jäkligt god kombination faktiskt- har ni provat?! ^^,

Kom hem från den så kallade "språkrörs-utbildningen" för cirkus 2 h sedan.
Var i Kolboda som ligger 30 min från Kalmar  tillsammans med närmare 40 andra Staggnister.
Lekte lekar o hade föreläsningar i konferansrummet.
Käkade mat and so on.
Bodde i en liten "lägenhet" tillsammans med 5 andra prickar.

Var galet trött igår så somnade en aning tidigare än de flesta, menelimen, är förmodligen piggare o gladare idag.
Låg och lyssnade på mysiga låtar på min mobil med Sofia i säkert en halvtimme innan vi somnade.
Asmys.
I det stora hela-
väldigt inspirerande och trevlig utbildning.
Man fick mycket motivation och intresset för att kunna påverka skolan ökade, I guess.



Gick från skolan i duggregn hit.
Min ena axel dog tack vare den tunga väskan.
Har ett fett blåmärke på vänstra låret från lekarna igår också.
Det är farligt att va språkrör!..

Well. Men ah, känns skönt att va tillbaka.
Ska bli skönt att sova i min säng inatt.
Bara en dag i skolan kvar- Åh vad veckorna går fort- Loveli.
Snart höstlov!!

Nu så ska jag strax åka till Sjukhuset.
Där ska dom sno några rör blod av mig.
Yey,yey.

Efteråt så ska vi till gymmet o träna. Mums, ska bli gött att få svettas lite!..

Tillsist så måste jag tillägna en Stor tanke till min älskade, finaste syster
som ligger på Karolinska sjukhuset i Stockholm!..
Krya på dig kära sis!♥

Ha en fortsatt fin dag.
Hörs ikväll!

Puss.♥


Kommentarer
Postat av: jennnie

jag är så glad att ni är tillbaka!!! oskadda och krya, hoppas jag? hihiihi:)



oj, stackars syster.. krya på henne från mig(a)

puss gullle!<3

2008-10-02 @ 15:06:12
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: sara

vad har hänt med Madde`?:'/

2008-10-02 @ 16:47:48
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: linda olsson :)

svar: tss, det förstår jag lilla du!

söt blogg du har :)

2008-10-02 @ 17:17:07
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: angelica

Tack så mycket=)



Du har också en fin blogg.

Fin bild på rosorna också.



Hoppas du får en trevlig kväll.

2008-10-02 @ 18:59:26
URL: http://angelicaothberg.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

Hur mår syster din ? bra hoppas jag! hälsa henne :) du var på vår favorit plats idag ju förresten ! var dom lika snälla som vanligt :D? (på sjukhuset ;) ) :D Pusspuss ses i mon :D!

2008-10-02 @ 20:04:46
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se