Pop,pop,popcorn

Ligger här med ett gäng popcorn på magen, ja, har ett gäng i magen med förståss...
Popcorn är gott. Men jag ångrar mig alltid dagen efter då retsamma små popcornskal har en förmåga att sitta och gnava mellan tänderna. Sist jag var på bio,eller förförra gången
så fastnade ett popcornskal i tänderna redan vid första popcornet och retade mig sedan hela filmen igenom, så när jag satt där o koncentrerade mig på att rota i munnen istället för filmen så
lovade jag mig själv att aldrig äta popcorn igen.

Men ändå så ligger man här o trycker i de små poppade vännerna i munnen
-för de är ju faktiskt svåra att motstå de goda små jävlarna...

 

 

Kommentarer
Postat av: Mona

Wohu! Popcorn!

2008-09-22 @ 18:23:18
URL: http://monass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se