Lazy saturday- February 7th

Godmorgon! Eller nja.. 3 timmar sedan jag slog upp ögonen. Skönt att få sova ut lite iallafall...
Är fortfarande lite koko i skallen, tur tur tur att det bara är lördag.

Håller på att sminka mig lite för tillfället,ska dra på mig något slappt men ändå lite
fashion och sen så ska vi dra in till stora staden.
Wooh. Hoppas Banne mig att jag får ett par snygga skor med mig hem.
Det är såhär att alla mina vinterskor numera är sönder,hål i tårna och allt. Det funkar inte.
Kan ju dessutom inte inta Sthlm med trasiga skor nästa vecka
-att bli blöt om fossingarna är inget att sukta efter,det är bara obehagligt och kallt.

Tacka vet jag sommaren, när man kan vandra runt barfota i gräset, eller i flip-flops.
Jag hatar kyla, dimma, grått och blött!.
Blä-jag försöker verkligen att inte vara någon bitterfitta,lyckas oftast.
Men inte just idag...


"Denna bilden är Väldigt mycket sommar. Jag saknar sommar,väldigt mycket!.."

Då mitt batteri fortfarande står nere på low,
-så blir det till att bunkra upp chips o godis framför självaste Melodifestivalen ikväll.
Trots ett uttjatat och överskattat koncept
-så är det ändå en tradition och ganska trevligt,om man är på det humöret.
Lite skumpa hade inte suttit fel på det!.. Slagerparty,wooh!.. (notelinot)

Nu så måste jag dra mig,mamma börjar bli ilsken,vi hörs!
Ha en jättebra dag! Hopp och Hej♥


Update: 21:26

Hittade inga skor, men jag deppar inte ihop för det.
Blev besök på IKEA,fika och dylikt.. Ganska trevligt.
Hälsade på farfar på sjukhuset,alla ska vi bli gamla,men jag ser inte fram emot den dagen...
Åh det Behöver jag verkligen inte göra-för jag har hela härliga livet framför mig!!
Är inte så jätteglad idag,men det Kan man faktiskt inte vara jämt,då blir det inget kul i längden..
Melodifestivalen pågår i 5 minuter till.. Har stått på i bakgrunden,Flipp eller flopp!?
Alltså... Med risk för att låta bitter.. Irriterande programledare (överdriven o inte rolig någonstans)
tråkiga låtar, patetiskt. ÄH, skit samma! =)

Sara- du är den finaste människan i världen,jag älskar dig så obeskrivligt,ofattbart mycket.
Kommer Aldrig att klara mig utan dig!!
Du är den enda som förstår mig.
Att jag lyckats såra min älskade ängel,kommer jag aldrig förlåta mig själv för.
Men som du sa så gör motgångar bara vår vänskap starkare,misstag får en att inse och förstå.
Du är verkligen den finaste jag har!




23:28

Är mycket gladare nu.
En kopp té och snack med en fin sak ;) ska göra susen innan läggdags.
Jag kommer kunna somna med gott samvete...
Imorgon måste jag plugga Italiano,så fruktansvärt jobbigt,men jag Ska vara duktig.
Jag är ju en duktig flicka,i grund och botten.
Nu så ska jag sätta på tékokaren,sen ska sminket ryka!

Godnatt sweeties!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

- Inget speciellt.. ska bara vila :) Själv?

2009-02-07 @ 15:08:35
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: Jennnie

åh vore det inte alllt härligt om man vaknade upp imorgon med strålande solsken och fågelkvitter!



sv: hehe, ja jag kände mig ovanligt kreativ ikväll faktiskt!:)

åwh sötnos<3 nej det visste jag faktiskt inte och det tror jag inte på, för det är DU som är BÄSTTT! lita på det!<3

2009-02-08 @ 01:27:02
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: Tack, hade en jätte mysig lördag med min kompis :)

Hoppas du får en/har haft en trevlig söndag!

2009-02-08 @ 15:38:16
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: Madde

svar: tack så jätte mycket! Vad glad jag blir!!



Verkligen somrig bild!!

2009-02-08 @ 16:47:13
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: FRIDA

Åh, den bilden var minst sagt somrig! Bort med dimma, slask och grått väder - hit med sol och värme! Pronto, tack :)

2009-02-08 @ 17:54:12
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se