51 veckor kvar av året. Britney Spears

När man har haft lov från skolan i nästan 3 veckor
så måste man ju underhålla hjärnan på något sätt
-

Åh jag gör det genom att räkna ut hur lång tid det är till nästa jul,nästa år osv.
Riktigt avancerad huvudräkning. Haha..
Men ändå. 1 vecka har redan gått av det nya året, var Tusan har tiden tagit vägen?!
Har jag gjort någon nytta den här veckan,mer än att försöka bota min förkylning typ!? Nope,nope inte alls.
Men det kanske är bra?! Man behöver inte alltid ha tusen järn i elden (som om jag brukar ha det..)
När man har lov ska man ta lov från allt
-även fast det innebär att man blir helt deppig och insnöad i tristess(?)...Det brukar bli så för mig.
Man behöver ta lov från kropp,själ och verklighet ibland också,I guess...
Ska sluta yra.

Onsdag. Sista dagen på lovet.

Ska ta bussen in till stan tillsammans med Sara om en timme.
Strosa runt i kylan,solsken, kanske shoppa något på rean? Förmodligen blir det en fika.
Mys i vilket fall att umgås med flickebarnet,som man umgås med för sällan.
Knäppt när vi egentligen bara bor runt 200 m. ifrån varandra...

Lyssnar på Britney Spears nya skiva (Circus). Vissa låtar är riktigt bra!..
Har inte lyssnat så ingående på den än,så har inte riktigt fått någon favvolåt.
Men Britney är alltid bra, har alltid tyckt och kommer alltid att tycka.

Här är en liten sammanfattning med låtarna från "Circus":



Nähä. Tror jag måste sätta igång och göra mig i ordning nu.
Smink,lite fix med håret, invirad i väärldens största och gosigaste halsduk+uggs,vinterkappan
-väskan över axeln och jag är redo att inta en kylig, snöbelagd stad
för kanske lite shopping?
Vet inte om jag är shoppingsugen,kanske,kanske inte... Vi får väl se!..

Ni får ha en trevlig dag iallafall!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

håller verkligen med dig om att tiden bara rinner iväg... man hinner ju inte med längre :P

nä, jag vet faktiskt inte riktigt vart dom hade tänkt ligga... kan tänka mig baronen eller borta vid ikea kanske :)

2009-01-07 @ 12:34:18
URL: http://madddelen.blogg.se/
Postat av: Emilia svarar

Vad härigt att börja imorgon då! Hoppas du får en bra första skoldag efter lovet :)



Gillar Britneys nya skiva. Hon är alltid bra! Har dock inte heller fått någon riktig favorit än ;p



Kram och sovgott!

2009-01-07 @ 22:04:12
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh älskar den låten :D



2009-01-11 @ 02:32:48
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: Tove

Låtarna är jättebra . Hon är jättebra skönt att hon kommit igång igen :D

2009-01-18 @ 13:06:49
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se