I´m alive!

Så allihopa,pusta ut: Jag är absolut inte död!..

Har bara varit totalt oinspirerad/icke-skrivsugen/allmänt konstig,
trött och upptagen
de senaste dagarna!..
Det får man va har jag bestämt...
Men men men.
Suck.

Åkte tåg till  Växjö i lördagsmorse med Sara .
Mycket mycket trevligt,förrutom att jag och Sara var zoombisar.
Sömnbristshelg-jo ja.

Stackars Hilda (halvväxjöskan) som fick stå ut med oss, men äh vi hade det mysigt ändå!
Levde på ett winerbröd,en pucko,en lussebulle och ett glas cola light den dagen (tummen upp)
Köpte två heta topps (tröjor alltså) på MONKI, som förresten kommer till Kalmar i vår!
Somnade nästan på tåget hem lutad mot min Sara.
 Fy sjutton vad tåg är sövande,hade velat åka hela natten
-blev faktiskt arg när den konstiga tanten i högtalaren skrek att vi var i Kalmar...


"Man får aldrig roligare än vad man gör sig!!"

Åkte hem och ÅT lite, sedan stack jag till Sara.
Tittade på film på hennes dator och snackade en massa härligt skit.
Trötta as som vi var så slutade det med att vi somnade,vaknade vid 2-tiden
helt omslingrade och ihoptrasslade.
Saras hår hade klistrats fast på min kind (hårspray) och Saras ben sov.
Kände mig helt omtöcknad och tanken på att jag skulle ge mig ut i blåsten
och cykla gjorde mig yrare än jag redan var.
Men det gick fint,hem kom jag och pigg blev jag. Suck.
Blev alltså inte mycket sömn den natten heller.
Inte heller denna, jag suger.

Gårdagen (söndag) blev en dag av total förslappning,välbehövligt.
Kom ut på promenix med mammi iallafall, dagens enda stolthet i princip.

Dagen har varit trött, glad,kul och lite smått screwd up.
Jag kan ha varit knäppare än vanligt..Haha!
Typ som de flesta måndagar,fast egentligen inte alls.

Imorgon blir det såklart skolan som vanligt + simhallen,verkligen jätteyey.
Sedan träning med Jenniesennie,the little sweetheart.

Nu så ska jag titta på SATC  läsa Twiligt eller något,är uttråkad som få,wihu.

Ha det så fint.
Peuws,peuws gullon!♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hihi, vilka puddingbilder. Ha en bra dag min söta, bästaste syster. Kram

2009-01-13 @ 07:33:54
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jennie

sötnos! =) endel simturer kommer det att bli fler gånger i allafall!:D träningsfreaks.. heheh!=)

ha det fint så ses vi imööörrn!=)



puss och kram söta sockerpullan!<3

2009-01-13 @ 19:57:06
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: julia

hihi, söta bilder:)

2009-01-13 @ 20:20:48
URL: http://yolia.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: jovisst äre de!;p

tack gullee!=)



jaaao sov gott! pusspusspuss!<3

2009-01-13 @ 21:20:43
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHA va??:D galet roligt! he he he:D

<3

2009-01-13 @ 22:14:35
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se