Keep your love locked down

Morsning korsning! Onsdagskväll it is. Trött onsdagskväll it is.
Mitt-i-veckan-skoltrött-allmänt-tråk-trött it is.
Hoppas att allt är under kontroll iallafall?!







"Jag-vinter- VINTER MED SNÖ-åh jag sommar-första skoldagen-Lite lyckligare då"

Vaknade inte förrens väckarklockan stått och spelat i en Halvtimme imorse
, kvart i 7.
Trettiofem minuter innan bussen gick, så typiskt. Morgontrötta,sega lilla jag.
Jag orkar inte stressa på morgonen
-men eftersom jag allt som oftast blir tvingad till det så har jag faktiskt börjat bli ganska så bra!

Sprang och mötte en blond toffs som kom gående emot mig på andra sidan järnvägen,skymd av mörker och dimma
,kände bara på mig att det var min lilla älskade Sara. Klart det var.

40 minuters värdefullt snackande med henne på vägen in till stan är alltid lika underbart.
Har varit fruktansvärt seg all day long, vet inte riktigt vad det är för fel på mig.
Glad och full-i-sjutton som vanligt ändå såklart.

Två lärare har bara tittat på mig och börjat garva idag- vad är det frågan om?
Kan man vara rolig genom att bara existera?!
Haha,förvirrande...Jag är bara mig själv.

2 timmars samhällskunskap+psykologi är alltid lika uppiggande där på eftermiddagskvisten.
Bussen ut till bonnaland gick 16:33, fick sällis med ett som alltid lika humoristisk fyllo.

Imorgon är det sista torsdagen (någonsin) som vi slutar vid 11:50.
Sen blir det andra bullar, åh vi får inte sluta förrens vid 13:45 på torsdagar, våran älskvärda dag.

Blir iallafall träning på gymmet som vanligt efter skolan imon.
Med Jennie, kanske sola med. Behöver en uppiggning!

Yes. Top model och annat har förgyllt min kväll,nu ska bara téet göra sitt.
Måste nog sova snart,känner mig prillig.

Puss och Kram sweeties


Kommentarer
Postat av: sara

du är underbarast, bäst! <3 Får ni också ett skitschema sedan? :(

2009-01-14 @ 22:23:18
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: Unni

är det pga av individuellavalet?

hörde av Elin att hon inte kmr ha ngn sovmorgon längre och kmr sluta senare..:/

Jag ska inte ha individuelltval förräns i 2:an..

Jag har 2 sovmorgnar!! :) mån till 9:05 0ns till 10:10..

2009-01-15 @ 09:00:43
URL: http://unnipunni.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Fy för vinter. Men om det ska vara vinter kan det lika gärrna vara snö tycker jag!

2009-01-19 @ 17:37:39
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: mandy

vilken härlig bild där du skrattar/lér:D

2009-01-21 @ 08:45:44
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se