no words can tell

Tjosan hejsan!

Ville bara meddela att jag lever, men jag mår skit,skit,skit,skit.
Verkligen Genomförkyld och känner mig mosig som en kvaddad,överkörd groda,.
Skit,skit,skit. Jag orkar inte, orkar inte med mig själv...

Muntra miner ikväll, not at all.



Befinner mig iallafall hos tvillingarna inne i stan om någon ville veta.
För trött för att åka hem,så sover här-precis som förra torsdagen,sjukt skönt..
Hoppas bara inte att jag vaknar upp och mår ännu värre imon eller något
-då blir det tamigfan ingen skola.

Men tjohej, kan jag sluta klaga,kan jag sluta tycka så jävla synd om mig själv!?
Fast okej,liite synd om mig Är det faktiskt,på riktigt. Hatar det.

Förbaskat glad över att det är fredag imorgon iallafall.
Jag har ingen ork till något just nu,så mina enda planer för helgen ser ut att bli typ...
sova,sova och sova.
Underbara liv!..

Fick iallafall en hel meny på donken + glass för en tjuga tidigare idag, livet har sina ljusa stunder trots allt.
Haha, fyfan vad jag känner mig patetisk.

Godnatt och puss på pannan sweetbollar!..♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

neeeej är du sjuk idag??:( vi sitter här på tråkiga mentortiden..du är ju inte häär!:(



hoppas du kommer, håller tummarna! <3<3

2009-01-30 @ 09:07:46
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: e

vilkafina bilder du har i din header:)

2009-01-30 @ 09:07:54
URL: http://ebjurling.blogg.se/
Postat av: Oscar

Kämpa, Josse! Käämpa! :D



Inte ska du låta dom där baskiluskerna vinna över dig? ;) Och fan för att du fick en glass asså xD Lyckounge(:

2009-01-30 @ 22:21:55
Postat av: J o s s e

Oscar (bara för att du inte visste att man kunde skriva in bloggadressen här så skriver jag här)



NEJ för sjutton blåa gubbar, NOWAY att jag låter de elaka små baciluskerna vina över mig-jag är Så mycket stakrare än dem,det vet vi alla! ;)



Jaa, Ibland,Ibland är man en lyckounge,men det var kanske för att du var med!? ^^,

2009-01-31 @ 13:43:53
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: S A N N A

du har så himla fin header!!

2009-02-01 @ 14:00:39
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se