the smiles returning to the faces




Vågar knappt säga det..men vill,för jag vill visa (inte minst för mig själv)
 att jag når framgång,att jag kan göra allt,om jag bara Vill.
Just idag, idag,har jag kännt mig tillfred med livet mer än på längelänge. 
Jag kommer allt mer till insikt om att "Allt-blir-vad-du-gör-det-till/Allting-löser-sig"
också kallat"Don´t worry be happy"-klychorna
Verkligen är mer sanna än man vissa stunder verkar vilja (eller kan) inse.

Idag har jag kännt ett slags lugn inom mig,som min ofta stressade själ senaste tiden har förträngt..
Underbar känsla, en saknad känsla och jag vill inget hellre än att den ska hålla i sig!
(Inte för gott,för det vet jag är omöjligt,men en längre tid)

Jag lär mig mer för varje dag som går,växer som människa..
Jag gillar mig själv!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter jättebra Du är bäst, ingen protest.

KRAM KRAM

2009-11-12 @ 09:23:28
Postat av: Anonym

mamma<3

2009-11-12 @ 21:51:18
Postat av: Kristoffer

Härligt att "höra" syster

2009-11-24 @ 17:48:38
Postat av: JENNNIE

jag med!! så jäkla underbart det vore o kunna klinka sådär ;)

2009-12-02 @ 22:49:20
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

absolut gorgeous!! :D

2009-12-07 @ 21:34:10
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

sv: helt enkeeeelt alså :D:D

2009-12-09 @ 19:30:37
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se